Kulturystyka w najlepszym wydaniu, jedyne takie forum w Polsce, Kulturystyka dla każdego - Imperium Sportu, Twoje imperium - Twoja kulturystyka. Kulturystyczne forum ( tu aktywni dostają odżywki )

 
Profil Szukaj FAQ Rejestracja Użytkownicy Grupy Sklep suple.us Fotki Poczta
Wersja do wydruku
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
1, 2, 3  »
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 12:07    Temat postu:  CYKL na zestawie T-release + E-block
Odpowiedz z cytatem

Witam

Jesli będzie zainteresowanie moją relacją na temat odczuć brania tego zestawu postaram sie wam dokladnie opisać

Pozdrawiam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Katio


Ta osoba wygrała odżywkę 1 raz
Status: NOWY


Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 235
Galeria:Katio


Status: Offline
SoGi: -268

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 12:12    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Witaj może przybliżysz nam chociaż częściowo jakieś wymiary i rozpiskę treningów?

_________________
Najprawdopodobniej najlepszy program partnerski w internecie

Otrzymaj bonus do 1000 PLN ze swojego serwisu i Zarabiaj na swojej stronie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 13:09    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Cwicze juz dobre pare lat na siłowni..wiadomo były zloty jak i upadki _usmiech.gif aktualnie skupiam sie na redukcji przy zachowaniu siły a nawet jej rozbudowy..co do miesni narazie az tak na nich sie nie skupiam wiec nie będe podawał wymiarów..Postaram sie o fotki jesli będzie duze zainteresowanie..

Trening

Trening oparty na wykorzystaniu masy ciała jest wykonywany w Poniedziałek..Sroda...Piątek.

Plan

Cwiczenia obwodowe;(zaczynam od grup największych)

1 seria 15 ruchów: Przysiady + Podciąganie w szerokim uchwycie + Pompki + Pompki na poręczach

2 seria 10 ruchów: Przysiady + Podciąganie w szerokim uchwycie + Pompki + Pompki na poręczach

3 i 4 seria tak samo jak w 2 serii

Między obwodówką jest przerwa maksymalna 1 min. Po ukończeniu przechodze do następnego
................................................................................................
1 seria 10 ruchów: podciąganie na drążku pod chwytem na szerokść barków + pompki na dwóch ławeczkach ( triceps)

2 i 3 seria tak samo jak w pierszej

Przerwa miedzy obwodówką trwa maks 30 sek. Po zakończeniu przechodze do następnego:

...................................................................................................
1 seria 10 ruchów: unoszenie drążka od dołu na bramie ponad głową + modlitewnik

2 i 3 seria tak samo. Przerwa miedzy obwodówką maks 30 sek i przechodze do następnego cwiczenia

...................................................................................................

1 seria 10 ruchów: unoszenie rączki na bramie w opadzie i odrazu unoszenie rączki na stojąco w tym ze rączke ciągnie sie za plecami w góre (łacznie 20 ruchow) i przejscie odrazu do drugiego barku

2 i 3 seria tak samo jak w 1. Przerwa między obwodówką maks 1 min i przechodzimy do nastepnego cwiczenia
...................................................................................................

1 seria 10 ruchów : podciąganie na drążku do barku( na przemian z przejsciem z lewego dotknięcia barku na prawy) ale tak ze trzymasz obiema rękoma drążka.

2 i 3 seria tak samo. Przerwa maks 30 sekund i przechodzimy do nstepnego cwiczenia
...................................................................................................

1 seria 10 ruchów: podciąganie w taki sposób jak w poprzednim ale zarzucając nogi na drążek

2 i 3 seria tak jak 1. Przerwa maks 30 sekund i przechodzimy do następnego cwiczenia
................................................................................................

1 seria 10 ruchow: przewroty na drązku tak zeby nogi przeszły pod drązkiem i dotkneły ziemi i cofnięcie do pozycji powrotnej

2 i 3 ile dam rade:P Przerwa 30s i przejscie do nastepnego cwiczenia
..................................................................................................

1 seria 10 ruchow łącznie: podnieś sie na drązku i poruszanie całego ciała na prawo i lewo

2 i 3 ile moge _jezyk.gif Przerwa maks 30 s
........................................................................................................

Oczywiscie do tych cwiczen ubieram kamizelke z obciązeniem jak narazie 15 kg... i wykonuje je tylko to treningu pierwszego plus cwiczen na bramie a reszta juz bez kamizelki... Po ukonczeniu treningu biegam na bieżni 20 min.... oczywiscie wiecej cwieczen mam ale juz nie będe rozpisywał bo jest tego za duzo... Ogolnie trening ten trwa nie całe 3 godziny i uwierzcie szybciej sie nie:P

Co do trenigów wtorkowych jak i Czwartkowych są to cwiczenia bez tlenowe któe trwają maksymalnie 2 godziny....Jeśli popełniłem błędy to wybaczcie ale spieszyłem... co do dalszej relacji juz z samego brania napisze wieczorem..a teraz wyruszam na trening
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Katio


Ta osoba wygrała odżywkę 1 raz
Status: NOWY


Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 235
Galeria:Katio


Status: Offline
SoGi: -268

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 13:12    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Bardzo mnie cieszy to ,że ktoś zacznie ćwiczyć tylko i wyłącznie z ciężarem własnego ciała. Na pewno będę śledził _oczko.gif Pozdro

_________________
Najprawdopodobniej najlepszy program partnerski w internecie

Otrzymaj bonus do 1000 PLN ze swojego serwisu i Zarabiaj na swojej stronie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 13:25    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Jescze uda mi sie wstawic informacje zywieniowe:) jesli chodzi o jedzenie to jem zdrowo..nie mam czasu na zabawy w diety

Sniadanie

Owsianka + pół łyżka stołowa miodu

Sniadanie II


Ryz biały + 300 g piersi z kurczaka + warzywa


Obiad

Ryz biały + 300 g piersi z kurczaka + warzywa

Kolacja

kostka twarogu półtłustego plus 2 łyzki stołowe smietany 18%, łyżka stołowa miodu i 3 kromki chleba razowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
pumba124


Ta osoba wygrała odżywkę 3 razy
Status: PIMP


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 11095
Galeria:pumba124


Status: Offline
SoGi: 307

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 13:58    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Wygląda Ciekawie na pewno będę zaglądał;]
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
nestea1


Ta osoba wygrała odżywkę 6 razy
Status: DEALER


Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 3635
Galeria:nestea1
Skąd: to wiem?

Status: Offline
SoGi: 671

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 14:33    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Jeżeli się skupiasz na redukcji to takie jedzenie nie przejdzie.. za dużo węgli, za mało białka, śmietana i chleb na noc? Nie ma opcji.

_________________
Kontakt pod numerem tel. 885220068 [Plus].
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 17:30    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Pamietaj nestea1 ze ja nie skupiam sie na "kulturystyce" czyli definicja miesni itd... przy moich treningach węgiel to podstawowe paliwo _usmiech.gif cos juz wiem o tym i uwierz mi ze opcja jest przy tym jedzeniu..zresztą w przyszlym tyg wysle foty to sam stwierdzisz bo aktualnie jestem juz miesiąc na takim jedzeniu:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
nestea1


Ta osoba wygrała odżywkę 6 razy
Status: DEALER


Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 3635
Galeria:nestea1
Skąd: to wiem?

Status: Offline
SoGi: 671

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 17:58    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Wiem o co Ci chodzi i bardzo dobrze to rozumiem, bo mam podobne myślenie. Ale najwidoczniej źle sformułowałeś pojęcie "Redukcji" .. Zbicie wody na początku już daję pozytywny efekt i każdy myśli, że to Fat spada.. ale po odstawieniu aero i tak jest to samo, jeżeli się tych węgli nie ograniczy do jakiegoś poziomu chociaż na 0 bilans. Ja proponuję wrzucić węgle w 1 posiłku, po treningu shejk z węglami i jeszcze jeden posiłek z węglami po tym. Ale oczywiście bez przesady z ich ilością.. na tyle żeby przeżyć 70-100g płatek, tyle samo ryżu i w shejku też 50/50 Wink

_________________
Kontakt pod numerem tel. 885220068 [Plus].
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

Przyznano MP: 44
Od: pokus

PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 18:33    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Generalnie skupie sie na relacji z brania mojego zestawu:

2 x E-Block 120cap
2 x T-Release 60cap
1 x D-Aspartic Acid(R) 500g
1 x ZMA Chelated 180cap
Dodano po 34 minutach:
1) Jak będe łączył swój zestaw:

1 x T-release + 1 x E-block..30 min po sniadaniu

5g D-Aspartic Acid (R) 40 min przed treningiem

1 x T-release + 1 x E-block..30min po obedzie

1 x E-block...30 min po kolacji

2 x ZMA Chelated..przed snem
.....................................................................................................
2) Kiedy zaczełem brać mój zestaw :

Biore go od 15 marca czyli jestem juz od 9 dni
....................................................................................................
3) Jak oceniam pierwsze spostrzezenie z działania:

a) Szybsza regenracja po treningu

b) Wzrost wytrzymałości

c) Wzrost siły ( 5kg na kamiezelce)

d) Wysuczenie jest widoczne gołym okiem

e) częste oddawanie moczu

d) lepszy stan anaboliczny (puchnięcie) pod czas treningu jak i po
......................................................................................................
4) Wzrost lipido

na początku 3/5 dni czułem wzrost lipido a pozniej juz bez zmian a nawet spadek
........................................................................................................
5) czy odczułem cos co uznałbym za negatywne

a)napewno wzrost agresji
........................................................................................................

Jesli chodzi o te ostrzezenie dotyczące bolących stawów (maks dawki E-blocka) przez cybera moge powiedzieć ze póki co wszystko jest w normie:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
pokus
Moderator

Ta osoba wygrała odżywkę 9 razy
Status: PRO PIMP
Wiek: 35

Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 19285
Galeria:pokus
Skąd: Górny Ślonsk

Status: Offline
SoGi: 1637

ModPoints:5379

PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 11:01    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Ciekawe załozenia i plan _usmiech.gif bede dogladał , cos na stawy masz w razie w?

łap pare $ dla lepszej motywacji , fajnie byłoby gdybys dał zdjecia sylwetki przed w trakcie i na koniec cyklu _usmiech.gif wszelakie inne spostrzezenia mile widziane _usmiech.gif

_________________
Na Ślonsku po ślonsku kaj wyngiel chlyb daje i niychca nic zmiyniac...moja gruba i szychta i Ślonsko ta ziymia...

Siłownia Jest Bogiem Masa Nałogiem Życie Zabawą a SEX Podstawą...

ciężko jest być zajebistym ale jakoś daje rade ...pokus pride...

...Jo jest synek Ślonski,w barach szyroki a w dupie wonski...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Hardy


Ta osoba wygrała odżywkę 5 razy
Status: PRO DEALER


Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 6462
Galeria:Hardy


Status: Offline
SoGi: 2069

PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 12:33    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Sam fakt reningu domowego czyni ten dzienniczek ciekawym Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 14:09    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

W razie czego Pokus mam w pogotowi 2 puszeczki Animal Flex _usmiech.gif i oczywiscie zmniejsze dawki E-block... Teraz odpoczywam i zobaczymy jak to będzie od Poniedziałku...
.................................................................................................

Generalnie cykl pełny będe miał na 90 dni tzn

T-release 60 dni

E-block 80 dni

DAA 500g 90dni

ZMA 90 dni
...................................................................................................

Zaczełem od pierwszego dnia łączyć wszystko na raz i nie mialem jakis problemow związanych z osłabieniem czy kiepskim samopoczuciu... Wszystko sie okaże czy to Cyber policił jest naprawde wart swojej ceny:)

Jesli chodzi o zdjecie to mam problem ze wstawieniem tego:( nie wiem moze ja cos zle robi...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
pokus
Moderator

Ta osoba wygrała odżywkę 9 razy
Status: PRO PIMP
Wiek: 35

Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 19285
Galeria:pokus
Skąd: Górny Ślonsk

Status: Offline
SoGi: 1637

ModPoints:5379

PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 14:32    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

poslij mi na @ jesli chcesz to wstawie _usmiech.gif pamietaj tez ze zdjecie ma miec 600x800 max _usmiech.gif

_________________
Na Ślonsku po ślonsku kaj wyngiel chlyb daje i niychca nic zmiyniac...moja gruba i szychta i Ślonsko ta ziymia...

Siłownia Jest Bogiem Masa Nałogiem Życie Zabawą a SEX Podstawą...

ciężko jest być zajebistym ale jakoś daje rade ...pokus pride...

...Jo jest synek Ślonski,w barach szyroki a w dupie wonski...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 14:39    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Słuchaj Pokus jak mozesz to wyslij mi pustą note na mojego emaila szulc21@onet.pl a ja sie postaram na wtorek zrobic pare foto.._usmiech.gif
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
makalele


Status: NOWY


Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 508
Galeria:makalele
Skąd: szczecin

Status: Offline
SoGi: 958

PostWysłany: Pon Mar 26, 2012 13:48    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

fajny trening , respect Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pon Mar 26, 2012 19:44    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Nowy tydzien..Nowe możliwości

Ten tydzien zaczął mi sie od przesilenia wiosennego...ale dzieki temu zestawowi moze nie tyle co ide do przodu z treningami lecz napewno sie nie cofam:) Napewno musze ostroznie do tego podchodzić gdyz psychicznie moge przebrnąć tą barierie(pszesilenie) przy braku poczucia zmęczenia serca...no nie wiem jak to wam napisac no ale dzieki tym środkom nie mam takiej naturalnej blokady ze nagle koniec i padam na klate:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Sro Mar 28, 2012 17:47    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

2) Kiedy zaczełem brać mój zestaw :

Biore go od 15 marca czyli jestem juz od 14 dni

...............................................................................................

Stan anaboliczny ciągle trwa i póki co moge stwierdzic ze ten zestaw jest godny polecenia wszczególności dla ludzi ktorzy cwiczą pod sztuki walki..
Fajnie pompuje moze nie tak jak Kreatyna gdzie nie jestes w stanie zdjąć koszulki po treningu:P jesli ktos oczekuje od tego zestawu duzej pompy to niech lepiej kupi inny zestaw opierający sie na argininie bądz kreatynie...
...................................................................................................
Dodano po 3 minutach:

Mięsnie są w stanie anabolicznym a zarazem tez elastyczne i z tego faktu najbardziej jestem zadowolony...gdyz dla mnie mega pompa oznacza przerwe w moich treningach:) napewno lepsze mięso mam:P bardziej suchy sie zrobiłem a co do stawów to nie odczuwam zadnych negatywnych odczuć
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Katio


Ta osoba wygrała odżywkę 1 raz
Status: NOWY


Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 235
Galeria:Katio


Status: Offline
SoGi: -268

PostWysłany: Pią Mar 30, 2012 15:01    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Jak z przyrostami siły? Zauważyłeś już jakieś?

_________________
Najprawdopodobniej najlepszy program partnerski w internecie

Otrzymaj bonus do 1000 PLN ze swojego serwisu i Zarabiaj na swojej stronie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pią Mar 30, 2012 16:11    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

5 kg do przodu jesli chodzi o siłe_usmiech.gif przy moich treningach to bardzo duzo.. podejrzewam ze gdybym robił typowo wolne ciężary to było by na spokojnie 10kg..a jeszcze mam cykl na dwa miesiące:) napewno duza poprawa sylwetki aż jestem w szoku co ten zestawik robi a co będzie dalej to az miło pomysleć_usmiech.gif
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Pią Mar 30, 2012 21:38    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Tak więc nadszedł weekend a co za tym idzie czas leraksu:)

1) Kiedy zaczełem brać mój zestaw :

Biore go od 15 marca czyli jestem juz od 16 dni
....................................................................................................
3) Jak oceniam pierwsze spostrzezenie z działania:

Hmm waga cały czas stoi w miejscu czyli 80 kg co mnie bardzo cieszy z tego powodu ze sylwetka cały czas sie poprawia przy jednoczesnej stałej wadze:( utrata tłuszczu a nawet bym powiedzial ze przerabia to na mięcho ) skóra stała sie bardzo elastyczna i zaczyna robić sie coraz cieńsza... wysuszenie mięsni cały czas trwa...
......................................................................................................

Zobaczymy jak będzie w następnym tyg _usmiech.gif
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Katio


Ta osoba wygrała odżywkę 1 raz
Status: NOWY


Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 235
Galeria:Katio


Status: Offline
SoGi: -268

PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 8:53    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

To dla mnie dobra wiadomość ,że waga stoi w miejscu bo w sporcie który uprawiam jest to akurat bardzo ważne. Także będę na pewno jeszcze śledził twój temat i chyba zdecyduję się na zakup _oczko.gif

_________________
Najprawdopodobniej najlepszy program partnerski w internecie

Otrzymaj bonus do 1000 PLN ze swojego serwisu i Zarabiaj na swojej stronie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 10:10    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Jeszcze sie wtrzymaj:) zobaczymy jak rozwinie mi sie dalej ten cykl.. mam na 90 dni wiec napewno sporo sie dowiemy _jezyk.gif
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Katio


Ta osoba wygrała odżywkę 1 raz
Status: NOWY


Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 235
Galeria:Katio


Status: Offline
SoGi: -268

PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 10:11    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Pewnie ,że tak _oczko.gif Teraz jestem na cyklu wycinkowym i tak jeszcze do końca maja więc na czerwiec bym sobie kupił w razie czego.

_________________
Najprawdopodobniej najlepszy program partnerski w internecie

Otrzymaj bonus do 1000 PLN ze swojego serwisu i Zarabiaj na swojej stronie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
szulu
Ta osoba mogła wygrać odżywkę ale nie zdążyła, wygra jedynie nagrodę pocieszenia (100 sogów)



Status: NOWY


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 56
Galeria:szulu


Status: Offline
SoGi: 319

PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 10:15    Temat postu:  
Odpowiedz z cytatem

Szkoda ze wczesniej mi nie powiedziałes ze jestes na wycince:) bo na początku kilku dni brałem do tego jeszcze hyperdrive OD.. i powiem tobie ze zanjomi którzy byli na ostrych cukierkach byli megaaa zdziwieni i nie wierzyli ze tak mogą działać suplementy..
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
1, 2, 3  »
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum


[ Czas generacji strony: sekund ] :: [ wykonanych zapytań ] :: [ ]
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
.