Imperium Sportu

IS Live ! - Jazda po mojemu.....

Don Cyber - Pon Lut 05, 2018 11:22
Temat postu:
Nie ma mnie - o sprzedaz i brak opini o Alpha Male sie nie martwcie - produkt sprzedaje sie tak wysmienicie w inncych czesciach swiata ze chyba bede musial go odeslac tam gdzie mi go brakuje...

Wiec jak za drogi jest wg Was - to kupcie cos innego tanszego.

Tymczasem jest PROMO w sklepiku gdzie za kazde 100zl wydane otrzymuje sie 500 sogow. - wiecej detali na temat promo na stronie glownej...

kolejne nowosci w drodze....

Dzienny Volumen Produkcyjny na dzien dzisiejszy to srednio 1,000,000 kapsulek dziennie i ok 600kg wieloskladnikowych produktow w proszku

a kazdy kontachent od stycznia podwaja lub potraja zamowienia - wiec urwanie dupy na max...
somatodrol - Pon Lut 05, 2018 11:50
Temat postu:
Cyber juz dawno Promo nie bylo dzis 1 pon msc ,masz cos dla nas?
Bito - Pon Lut 05, 2018 16:43
Temat postu:
200zł za kompleksowy produkt na podkręcenie testosteronu nie jest dużym wydatkiem, u mnie Alpha Male stoi na półce jeszcze nie testowane.
hkr88 - Pon Lut 05, 2018 20:44
Temat postu:
Dlaczego laxo sarm już nie ma w ofercie sklepiku ?
somatodrol - Pon Lut 05, 2018 21:16
Temat postu:
Cyber nie chodzi ze drogi czy tani Alpha male ale zawsze cale zycie robiles gdy pojawi sie nowosc w sklepiku dlugo oczekiwana jak kiedys Rocket FUEL czy Double BLAST itp..czy jakis spalacz to zawsze przez okres jakiegos 2-3 tyg dales cene promo a pozniej dawales juz sztywna wysoka cene a tylko ten jeden srodek tego nie ma why?
Tak powiesz ze duzo kosztuje jego wyprodukowanie itp dlatego taki drogi wiec wyjasnij czemu glupie MK677 gdzie nie ty produkowales bo surowiec masz nie swoj kosztuje wiecej niz Twoj Alpha male?
czemu glupi mk677 surowiec ktory tylko sprowadziles jest drozszy od alpha gdzie musiales sie tyle natrudzic zeby az tyle skladnikow umiescic w 1 kapsolce
to wedle tego porownania Aplha male powinien byc wart 499 zl za butelke
Michal2242 - Wto Lut 06, 2018 15:36
Temat postu:
A nowe pct pro ,jest już dostępne do zamówienia?? i jak wychodzi cenowo??
somatodrol - Czw Lut 08, 2018 21:40
Temat postu:
Cyber co sie dzieje z Ero FORCE zmieniles sklad?
w starym niebieskawym opakowaniu byl w skladzie sildenafil i tadalafil
a w nowym ciemnym opakowaniu jest sklad identyczny jak w ERO FEROL
czy celowo ukryles te dwie substancje?
Po etykietach Ero FORCE i eroferol wychodzi ze to to samo jest..a kiedys etykieta Ero FORCE byla inna w skladzie
Don Cyber - Pon Lut 12, 2018 11:18
Temat postu:
Ero FORCE powstal jeden jedyny lot produkcyjny w nakladzie 130 tys butelek - kapsulki ma bialo niebieskie

Sklad jest ten sam i sie nie zmienil - produkt zawiera wszystko co od poczatku w nim bylo.

Moze etykieta Cie zmylila - jako ze mam swoich wlasnych etykiet 16 rodzai na niego a sklad jest podany lub nie podany w zaleznosci na regulacje prawne do kraju do jakiego wychodzi.

Wiec inne etykiety sa na Ruskich a inne na Europe Zachodnia - w znaczeniu takim ze na jednych jest wysczegolnione wszystko skladnik pod skladnikiem w mg a na innych brakuje 2 kluczowych skladznikow i reszta bez nich jest wymieniona po przecinku......

Oprocz kilkunastu wersji wlasnych etykiet - jest kolejne kilkanascie tzw Private Label produkowanych dla roznych marek w roznych zakatka swiata.

Produkt moze byc w przezroczystych butelkach pet 60cc lub w czarnych butelkach PET 60cc - zawsze z dziecioodporna zakretka CRC (Child Resistant Caps)

Kapsulki sa zawsze bialo niebieskie - jeden z kluczowych skladnikow dziala na hydraulike juz po 15-20 minutach a drugi z kluczowych skladnikow powoduje ze 1 dawka produktu dziala do 3 dni a naturalny Icariins - podwyzsza Libido itd...

Oto przyklady etykiet tego samego produktu robionych dla innych marek...
dygus2484 - Sro Lut 14, 2018 8:06
Temat postu:
Cyber coś wiadomo kiedy dostępny będzie mix sarmow?
Don Cyber - Pią Lut 16, 2018 10:22
Temat postu:
Ja juz totalnie poleglem i nie moge sie odnalezc na Tym swiecie........

3 godziny spania na dobe, zero diety, zero treningow, wyscig z czasem aby wywiazac sie z zobowiazan wobec kontrachentow...

- Chcialbym Cwiczyc, miec czas na forum i jakis temat prowadzic - ale to juz nie na moje sily...

Produkcja Produkcja Produkcja - tyle tych proszkow i tych pigulek wpierdalaja ludzie na calym swiecie ze chyba swieca po nocach.....

Dzis powstalo kolejne 2,500 sloiczow Hyper Power w smaku Peach Mango oraz Watermelon


Link

Don Cyber - Pią Lut 16, 2018 11:24
Temat postu:
Jednego weekendu wpadlem na pomysl i Zlozylem sobie zestaw do V-logowana bo moze latwiej i szybciej byloby Wam w takiej formie przekazywac wszelkie info na temat tylu nowych powstajacych produktow.

Ale nastepnego ranka patrzac w lustro pomyslalem sobie ze kto by chial ogladac moja gembe skoro ja sam nie moge na nia patrzec po 3 godzinach snu Kick ass

wiec narazie pomysl martwy....
Don Cyber - Pią Lut 16, 2018 11:37
Temat postu:
Poczekam moze az moja cora jeszcze troche podrosnie i zostanie wasza prezenterka TV

fota z trampoline park gdzie skakalismy w weekend - mamy ich duzo w Vegas
Don Cyber - Pią Lut 16, 2018 11:49
Temat postu:
Wink
dygus2484 - Pią Lut 16, 2018 12:03
Temat postu:
Przejebane. Zapierdol i nie ma czasu normalnego treningu zrobić, niestety coś o tym wiem bo mam tak samo
. Już miesiąc zbieram się aby nagrać filmik dla ciebie z treningów bo mam u siebie naprawdę zdolnego chłopaczka który naprawdę ma talent i coś z niego może być. I lubi szamac twoje suple. Jakaś reklamę napewno by tobie zrobił.
Don Cyber - Sob Lut 17, 2018 12:44
Temat postu:
Weekendowo...
somatodrol - Nie Lut 18, 2018 20:55
Temat postu:
Cyber pamietasz kiedys Ci wkleilem fotke LGD twojego i mial on inne kaps niz te standardowe bialo niebieskie i napisales ze spokojnie to LGD tylko robione dla jakiejs innej marki a kaps byly w kolorze spalcza jakby
Czy zostalo ci cos na magazynie wlasnie tego LGD w tych innych kapsach niz te niebiesko biale?
Pytam bo to o wiele lepiej zadzialalo na mnie niz to zwykle LGD
Jesli masz jeszce ta partie innych caps to co mam napisac w komentarzu do zamowienia zeby otrzymac perlowe caps od standardowych?
Don Cyber - Pon Lut 19, 2018 16:04
Temat postu:
Nie cale LGD x Consealed labs (niebiesko-biale kapsy) jest wyprzedane

Robie nowy Batch produkcyjny i bedzie w bialych perlowych kapsulkach.

Obecne jest jeszcze LGD z Core Labs ktore oprocz LGD ma dolozony komplexowy sklad innych skladnikow - typu 200mg DHEA i inne.

Tamto o ktore pytasz bylo robione dla klienta w USA i byc moze bylo dolozone cos extra wg jego zyczenia. Nie ma po nim juz sladu.
somatodrol - Pon Lut 26, 2018 19:36
Temat postu:
Cyber rozumiem ze nie napiszesz co to bylo to cos extra ale chociaz napisz czy w ktoryms z twoich produktow w sklepiku jest ta substancja
bo nie ukrywam czesalo rowno jak kiedys M1T ktory sprzedawales
Don Cyber - Pią Mar 02, 2018 12:12
Temat postu:
Kto zainteresowany - to zapraszam
balerysB3 - Pią Mar 02, 2018 16:06
Temat postu:
Ile sztuk jest na palecie ? jaka cena całej palety z wysyłką ? byłbym zainteresowany. Beer
Don Cyber - Pią Mar 02, 2018 19:15
Temat postu:
To oferta dla importerow

1 paleta to 168 opakowan - z magazynu w Sacramnto, California USA

transport sam sobie musisz zamowic.

Zwykle klienci miedzynarodowi kupuja na kiontenery - w 53 stopowy kontener bez palet da sie upchac 10,000 sloikow.

Wtedy fracht morski i opaty celne rozkkladaja sie na jakies grosze w przeliceniu na kazde oopakiowanie.
balerysB3 - Pią Mar 02, 2018 21:40
Temat postu:
Dzięki za odpowiedź, czyli to nie dla mnie bo wziął bym paletę może dwie, nie opłaci się transport w takim razie, może wrzucisz to Białko do sklepiku ? Będzie jakieś promo na pierwszy poniedziałek miesiąca ? Pozdrawiam Beer
Michal2242 - Sob Mar 03, 2018 15:40
Temat postu:
Cyber,jeżeli data ważności bcaa (dodawanego gratis ) jest do 12/2017 to realnie do kiedy ,mozna po dacie ważności je zastosować(2-4 miesiące??) ??
Michal2242 - Pon Mar 12, 2018 8:50
Temat postu:
Cyber ,mam pytanie czy do Thermal PRO v4 i Thyrotherm Classic dodawana jest yoszka ???dzięki z góry za info
Alex_Megane - Wto Mar 13, 2018 10:00
Temat postu:
Cyber, jakbym ładnie poprosił, poszedłbym w jakieś promo yk 11 + lgd?
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Powered by phpBB 2.0 .0.22 © 2001 phpBB Group