Imperium Sportu

Thermal PRO Femme Angels ! - Thermal PRO PRO Femme v4 (60 dawek) juz dostepny !

hkr88 - Sob Lip 16, 2016 6:14
Temat postu:
Dmaa działa solidnie na poczatku bardzo szybko wzrasta tolerancja i na poczatku działa jak lekki narkotyk pozniej działanie stopniowo spada i przy okazji zanikają zjazdy mocy ktore mogą na poczatku wystąpić. Spalacz stosowała jedna moja koleżanka na siłowni jak dotąd był to dla niej najlepszy spalacz udało jej sie zrzucić 4kg z tym ze od pewnego czasu efekty sie zatrzymały i przed wzięciem spalacza juz dobrze wygladała. Wiec sylwetke poprawiła znacznie i na zimę planuje kolejny raz zakupić. Wczesniej miała clenburexin z treca efektów jak twierdzi zero, moze lekkie pobudzenie
Floverson - Nie Sie 07, 2016 13:28
Temat postu:
Ja mogę powiedzieć tyle. Kolejne 3 moje klientki zadowolone ze stosowania tego spalacza po miesiącu _oczko.gif
yotra8 - Wto Lut 14, 2017 18:07
Temat postu:
Moja żona też zadowolona z tego. Kurde ale zrobili tym kolorem robotę! Niby tylko kolor ale laski biorą prawie w ciemno!
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Powered by phpBB 2.0 .0.22 © 2001 phpBB Group